Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання , зосереджене на потребах учнів», а саме:
– яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
– як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
– як продумувати порядок критеріїв, проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого;
– оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражана невисоким балом;
– робота вчителя як організатора проектної діяльності учнів є набагато складнішою порівняно з традиціною педагогічною діяльністю. Відповідно ускладнюється оцінка навчальних досягнень кожного учня;
– на етапі підготовки до роботи над проектом може оцінюватись активність учнів у ході обговорення основних напрямків роботи та методів дослідженя;
– бажано практикувати само- та взаємооцінку роботи учнів;
– підсумкова оцінка враховує роботу учня на всіх етапах проектної діяльності; при цьому до уваги береться також показник рівня самостійності роботи за самооцінкою учня;
– дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
Також мені сподобалась бібліотека шаблонів, яка містить величезний банк інформації, з якого однозначно можна обрати форму оцінювання для будь-якого етапу свого проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий