суббота, 20 мая 2017 г.

Модуль 8. Рефлексія

   Цей  модуль допоміг  мені  обдумати,  що  означає  «оцінювання , зосереджене  на  потребах учнів», а саме:
   – яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
   – як залучення  учнів до  процесу оцінювання змінює  їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей; 
   – як  продумувати  порядок  критеріїв,  проранжувати  і  записати  їх  від  найважливішого до найменш важливого; 
   – оцінка  обов'язково  повинна  бути  стимулюючою  та  заохочуючою  навіть  тоді,  коли вона виражана невисоким балом;
   – робота      вчителя      як    організатора     проектної     діяльності    учнів    є    набагато   складнішою порівняно з традиціною педагогічною діяльністю. Відповідно ускладнюється оцінка навчальних досягнень кожного учня;
   – на  етапі  підготовки  до  роботи  над  проектом  може оцінюватись активність учнів у ході обговорення основних напрямків роботи та методів дослідженя;
   – бажано практикувати само- та взаємооцінку роботи учнів;
   – підсумкова оцінка враховує роботу учня на всіх етапах проектної діяльності; при цьому до уваги береться також показник рівня самостійності роботи за самооцінкою учня;
   – дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
   Також мені сподобалась бібліотека шаблонів, яка містить величезний банк інформації, з якого однозначно можна обрати форму оцінювання для будь-якого етапу свого проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий