суббота, 20 мая 2017 г.

Модуль 9. Рефлексія

   Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - для того, щоб допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні та задовольнити різноманітні потреби учнів, небхідно перейти до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Я, як вчитель, маю працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Також потрібно диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
   – за змістом;
   – за процесом;
   – за результатами;
   – за навчальним середовищем.
   Безумовно,  щоб  учні  стали  самостійними,  вони  мають  виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити роботу).

Комментариев нет:

Отправить комментарий